Info za uporabnike

Naročila in urejanje podatkov o zbirnem mestu

Kako naročim odvoz kosovnih odpadkov?

Prek posebne naročilnice, ki jo najdete tukaj. Če nimate dostopa do spleta, pokličite v naš center za pomoč in podporo uporabnikom in naročilnico vam bomo poslali po pošti. Če živite v Mestni občini Ljubljana, odvoz naročite, ko ga potrebujete, uporabniki v primestnih občinah pa si izberete datum znotraj razpisanega termina (spomladi med 15. aprilom in 31. majem, jeseni pa med 1. oktobrom in 30. novembrom).

Kako se vključim v sistem odvoza komunalnih odpadkov?

To lahko storite s pomočjo Obrazca za prijavo odvoza komunalnih odpadkov. Če nimate dostopa do spleta, pokličite v naš center za pomoč in podporo uporabnikom in obrazec vam bomo poslali po pošti. Zabojnike za odpadke lahko pričakujte v 14 dneh po oddanem naročilu. Vsi občani uporabljamo storitve javne službe ravnanja z odpadki, zato moramo biti vključeni v sistem odvoza komunalnih odpadkov in svojo uporabo redno plačevati.

Kako sporočim spremembo osebnih podatkov (sprememba priimka uporabnika, naslova za dostavo računov, lastnika stanovanja)?

Spremembe najhitreje in najenostavneje sporočite s pomočjo Obrazca za sporočanje sprememb. Uporabniki morate sami sporočati vse spremembe in neskladja, ki vplivajo na izvajanje in obračun storitve javne službe, nove podatke pa bomo upoštevali v naslednjem mesecu. Prosimo vas, da nove okoliščine sporočite takoj, ko nastanejo.

Kako naročim nov zabojnik oziroma prilagodim prostornino obstoječih zabojnikov?

Če želite spremeniti prostornino zabojnika, zamenjati poškodovan zabojnik ali naročiti nove oziroma dodatne zabojnike, izpolnite Obrazec za sporočanje sprememb. Če nimate dostopa do spleta, pokličite v naš center za pomoč in podporo uporabnikom in obrazce vam bomo poslali po pošti. Zabojnike za odpadke lahko pričakujte v 14 dneh po oddanem naročilu. Če svoj zabojnik za preostanek odpadkov ali bio odpadke menjate za manjšega, vam bomo za vsako menjavo zaračunali 30 evrov.

Kako lahko s skupnega zbirnega mesta preidemo na samostojno zbirno mesto?

O načrtovani spremembi najprej obvestite vse souporabnike zabojnikov, saj se jim bo zaradi vašega prehoda na samostojno zbirno mesto povišal znesek na položnici. Nato natančno izpolnite Obrazec za sporočanje sprememb, ki ga najdete na naših spletnih straneh. Zabojnike boste prejeli v 14 dneh po oddanem naročilu. Zabojnike, skladno z občinskimi odloki o zbiranju odpadkov, postavite na zasebno zemljišče, na dan odvoza pa jih pripravite na dogovorjeno prevzemno mesto oziroma na rob najbližje javne ceste.

S prijavo na e- novice soglašate, da Snaga Javno podjetje d.o.o. uporabi vaš elektronski naslov za namene obveščanja o novostih, ponudbi, splošnih informacijah, povezanih z dejavnostjo, ki jo izvaja Snaga Javno podjetje d.o.o., dogodkih, nagradnih igrah in drugih aktualnih zadevah ter poslovnih informacijah ter da izvaja analize o branju poslanih vsebin za lastne potrebe. Vaše osebne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) Snaga Javno podjetje d.o.o. lahko obdeluje do preklica vaše privolitve.

\r\n\r\n

Hkrati ste s prijavo na e-novice seznanjeni, da se iz sistema obveščanja (e-novic) lahko kadarkoli odjavite preko povezave, ki bo v vsakem sporočilu.

\r\n\r\n

Snaga Javno podjetje d.o.o. se zavezuje, da elektronskega naslova ne bo posredoval, posodil ali prodal tretji osebi, brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika, in da bo vaše osebne podatke skrbno varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S prijavo ste seznanjeni, da Snaga Javno podjetje d.o.o. lahko uporablja zunanji novičarski servis skladno s pravili slednjega (npr. mailChimp) in podatke hrani v oblaku.

\r\n\r\n

Osebne podatke o posamezniku/ici bo Snaga Javno podjetje d.o.o. obdeloval zgolj v okviru zgoraj naštetih namenov zbiranja.

\r\n