Get used to reuse

Get used to reuse

How to encourage a sustainable attitude towards things, taking rational shopping decisions and giving value to all those things that money cannot buy?

In Ljubljana this is done through the ‘Get Used to Reuse’ initiative which, with the help of music, a video manifesto, workshops and urban interventions, dispels the myth that new is better than old or pre-used. The initiative shows ways of everyday living according to the principle of re-use and also how we can change our attitude towards things in the long term. Resale and exchange have already become new forms of recycling, while sharing things has also been expanding. There are more and more examples of residents of one or more buildings sharing bicycles and even cars.

Get used to reuse

S prijavo na e- novice soglašate, da Snaga Javno podjetje d.o.o. uporabi vaš elektronski naslov za namene obveščanja o novostih, ponudbi, splošnih informacijah, povezanih z dejavnostjo, ki jo izvaja Snaga Javno podjetje d.o.o., dogodkih, nagradnih igrah in drugih aktualnih zadevah ter poslovnih informacijah ter da izvaja analize o branju poslanih vsebin za lastne potrebe. Vaše osebne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) Snaga Javno podjetje d.o.o. lahko obdeluje do preklica vaše privolitve.

\r\n\r\n

Hkrati ste s prijavo na e-novice seznanjeni, da se iz sistema obveščanja (e-novic) lahko kadarkoli odjavite preko povezave, ki bo v vsakem sporočilu.

\r\n\r\n

Snaga Javno podjetje d.o.o. se zavezuje, da elektronskega naslova ne bo posredoval, posodil ali prodal tretji osebi, brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika, in da bo vaše osebne podatke skrbno varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S prijavo ste seznanjeni, da Snaga Javno podjetje d.o.o. lahko uporablja zunanji novičarski servis skladno s pravili slednjega (npr. mailChimp) in podatke hrani v oblaku.

\r\n\r\n

Osebne podatke o posamezniku/ici bo Snaga Javno podjetje d.o.o. obdeloval zgolj v okviru zgoraj naštetih namenov zbiranja.

\r\n